Zakłady sportowe

24 godziny na dobę przez internet. Internetowe Zakłady sportowe online. Typujemy, obstawiamy, wygrywamy. Bukmacherzy to my!

Sunday, May 27, 2007

Najciemniej pod latarnią ...


Pewniaki, pewniaki....
Tennis, nhl, nba... Po co to wszystko;-)??

Z internetowych zakładach sportowych okazuje się, że warto grać na naszym podwórku...
Ostatnia kolejka Orange ekstraklasy....
Wybrałem 2 mecze, 2 dość równych (wg. tabeli ligowej drużyn).

Postawiłem na 2 remisy do przerwy.
Czego efektem było z postawionych 100 euro wygrana 449EURO.

A to oznacza że do kwoty 1228 dodajemy 349euro, czyli 1396 pln co daje nam łącznie w grach 2624 pln do przodu, na czysto.

A teraz przeprosiny.. - nie podałem tego kuponu przed meczami ponieważ sam nie byłem pewny.... To swego rodzaju szczęście... Mimo iż nie ma pewniaków pewne wyniki i ich prawdopodobieństwo trafienia można przewidzieć. Wam staram się w Bukmacherskie Zakłady sportowe podawać raczej pewny typy.

Poniżej screen, mecze jakie postawiłem i potwierdzenie wygranej.

3 comments:

joshua said...

It's so nice for me to have found this blog of yours, it's so interesting. I sure hope and wish that you take courage enough to pay me a visit in my PALAVROSSAVRVS REX!, and plus get some surprise. My blog is also so cool! Off course be free to comment as you wish.

Tomek said...

Bardzo fajny blog, widze, że kaske trzepiesz ;)
Zapraszam do siebie - http://bukmacher-sts.blogspot.com/

admin said...

http://www.i-bukmacher.pl